Δεν είμαι ούτε αλήτης, ούτε ρουφιάνος.
Αλλά δεν είμαι και Άγιος...

  • RSS
  • Facebook
  • Twitter

tapa πρόσφατα

tapes πρόσφατα

Posted by i am not a saint - - 0 σχόλια

Ο Δημαράς μου φαίνεται "εντάξει" άνθρωπος.

Βέβαια γελάω με την "ανεξαρτησία" του γιατί όλοι ξέρουμε ότι είναι "παιδί του ΠΑΣΟΚ και της αριστεράς" και δεν μπορεί ξαφνικά σήμερα να το παίζει "ανεξάρτητος" γιατί αύριο τον βλέπω Υπουργό σε κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ.

Ας πούμε όμως ότι είναι όντως ανεξάρτητος.

Ας πούμε επίσης ότι θα ορίσουμε ως περιφερειάρχη έναν ανεξάρτητο, αυτό δεν έχει τίποτα κακό, ίσα ίσα που πιστεύω ότι στην τοπική αυτοδιοίκηση δεν θα έπρεπε να υπάρχουν κομματικές προτιμήσεις.

Όμως αυτά τα κολλητηλίκια του Δημαρά με τον Φασούλα δεν μου αρέσουν καθόλου.

Το ΠΑΣΟΚ έδιωξε τον Φασούλα γιατί κατάφερε να χρεοκοπήσει τον Πειραιά και γιατί το ΣΔΟΕ του κατέσχεσε το "αδήλωτο" κότερό του.

Γιατί Φασούλα να κάνεις κομπίνες με το κότερο;

Οπότε ας πάρουμε ως δεδομένο ότι ο Φασούλας είναι ένας άσχετος πολιτικός manager που δεν είχε καμία επιτυχία (σε αντίθεση με την μπασκετική του καριέρα) και ένας διεφθαρμένος πολίτης που δεν δηλώνει όσα πρέπει στην εφορία.

Ο Δημαράς γιατί κάνει κολλητηλίκια μαζί του;  Πως να την κρίνω αυτή την επιλογή;

Με απογοητεύεις Γιάννη μου, μην παίζεις τα παιχνίδια του Φασούλα, απομακρύνσου γιατί δυστυχώς ο ψηλός βρωμάει (και αυτό με απογοητεύει).

Οπότε φοβάμαι να σε ψηφίσω και μετά να δω να χαρίζεις στο Φασούλα κάποιο σημαντικό πόστο. Γιατί τότε θα αισθανθώ ότι με κορόιδεψες...




αυτό πρέπει να το σχολιάσεις!