Δεν είμαι ούτε αλήτης, ούτε ρουφιάνος.
Αλλά δεν είμαι και Άγιος...

  • RSS
  • Facebook
  • Twitter

tapa πρόσφατα

tapes πρόσφατα

fakeloma:
Posted by i am not a saint - - 3 σχόλια

Με κάτι τέτοια αρχίζω και συμπαθώ το Γιώργο Λιάγκα. Για τη Σκορδά δεν μιλάω γιατί είναι ο κρυφός μου πόθος (όσο κι αν δεν το παραδέχομαι).

Βάνα μου ξέρεις πόσο κοστίζει ο τηλεοπτικός χρόνος;

Ξέρεις πόσο κοστίζουν τα 5 λεπτά που θα σου αφιέρωναν;

Άσε τους βεντετισμούς και πάρε αυτό που σου έδωσαν, κι αυτό καλό είναι.

Κι αφού ξέρουν οι Σκορδολιάγκα ότι έκαναν βλακεία, πες τους να σε ξανακαλέσουν για να τα πεις.

Με τα νεύρα δεν κατάφερες τίποτα, μόνο να μας εκνευρίσεις και να χαλάσεις τη σχέση σου με το κανάλι.

Πάντως έχει πλάκα στην αρχή του βίντεο, όπου έχει προηγηθεί σκοτωμός, και προσπαθούν να καλύψουν την αμηχανία.



ΥΓ. Θα μπορούσε πάντως να είναι και σκηνοθετημένο, θα κάνει ντόρο αυτό το απόσπασμα - Αρβύλες, ΟΛΑ και Λαζόπουλοι γελάνε ήδη τα μουστάκια τους...

3 σχολιάκια μέχρι τώρα!

  1. Ανώνυμος says:

    κοίτα να δεις ρε

    κι εμένα ο Λιάγκας δεν,
    αλλά τώρα που βλέπω αυτό,καλά τα λέει ο τύπος

    "κάποιοι θέλουν ίσως να βγουν και σε τρεις εκπομπές συνεχόμενες" lol

    Μπάρμπα,ο θρύλος της έβδομης τέχνης χαχα

  2. Αντε μωρε με την καθε ψωνισμενη που νομιζουν οτι ειναι και ηθοποιοι...Απο τη στιγμη που το αποδεχτηκε ο ανθρωπος και ζητησε και συγνωμη σηκωνεσαι και φευγεις?! Ελεος....

  3. @kihli Που'σαι Λαζόπουλε, περιμένω το σήμερα με αγωνία...

    πάντως τη δουλειά της την έκανε, σήμερα είναι εξώφυλλο στην Espress με τον τίτλο "η έκρηξη της Μπάρμπα". Έκρηξη από νεύρα, όχι από φαγητό.

    @aerlyno204 Κι εμένα αυτό δεν μου άρεσε, να σου λέει ο άλλος "συγνώμη, συγνώμη" κι εσύ να μην το δέχεσαι. Και στο Big Brother μια ξανθιά την Κυριακή έτσι με εκνεύρισε, της έλεγε ο άνθρωπος συγνώμη, κι αυτή το χαβά της, ούρλιαζε και οριόταν. Τελικά κέρδισε να είναι προτεινόμενη.

αυτό πρέπει να το σχολιάσεις!